|
1561 |
Building Bridges in Education Bormann, Sarah. - Potsdam : Universität Potsdam, 2025
|
|
|
1562 |
Building minds with blocks: The impact of a play-based professional development on preschool teachers’ competencies and children’s learning Lazzara, Lukas. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2025
|
|
|
1563 |
Building trust in the classroom: perspectives from students and teachers Holzer, Andreas. - Augsburg : Universität Augsburg, 2025
|
|
|
1564 |
Building virtual patients using simulation-based inference Paul, Nathalie. - Berlin : Bundesanstalt für Materialforschung und -prüfung (BAM), 2025
|
|
|
1565 |
Bulk Magnetic Properties Arise from Micron‐Sized Supraparticle Interactions and Can be Modified on the Nanoscale Wolf, Andreas. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2025
|
|
|
1566 |
Bulk Nanostructured Silicide Thermoelectric Materials by Reversible Hydrogen Absorption–Desorption Dirba, Imants. - Darmstadt : Universitäts- und Landesbibliothek, 2025
|
|
|
1567 |
Bullying roles, moral disengagement, and motivational perceptions among university students Siddiqui, Sohni. - Berlin : Technische Universität Berlin, 2025
|
|
|
1568 |
Bullying Universities Scheppele, Kim Lane. - Berlin : Fachinformationsdienst für internationale und interdisziplinäre Rechtsforschung Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, 2025
|
|
|
1569 |
Bumblebees are resilient to neonicotinoid-fungicide combinations Schuhmann, Antonia. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
|
|
|
1570 |
Bundesleistungsgesetz / Faksimilekopien und Text: Christoph Kuhl ; redaktionelle Bearbeitung: Online-Redaktion ZMSBw Kuhl, Christoph. - Potsdam : Zentrum für Militärgeschichte und Sozialwissenschaften der Bundeswehr, 2025
|
|