|
151 |
Acquisitions and Open Source Software Development Vetter, Michael. - Wiesbaden, Germany : Springer Gabler, [2021]
|
|
|
152 |
[Akquisitionen als konstituierendes Merkmal der Unternehmensstrategie] Akquisitionen als Teil der Unternehmensstrategie Ruch, Claudius. - Baden-Baden : Nomos, 2021, 1. Auflage
|
|
|
153 |
Analysis of poverty traps in rural smallholder households in East Africa Ferenczi, Zoltán M.. - Berlin : Verlag Dr. Köster, 2021, 1. Auflage
|
|
|
154 |
Arbeitgeberwettbewerb in der Ernährungsindustrie Wangerow, Anna. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2021, 1. Auflage
|
|
|
155 |
Ausgestaltung eines Supply Chain Controllings im modularen und seriellen Hausbau Ströbele, Benjamin Sebastian. - München : TCW Transfer-Centrum GmbH & Co. KG, 2021, 1. Auflage
|
|
|
156 |
Baumwollhandel und Barchentproduktion im Westen des Reiches Eriskat, Dörte. - Bielefeld : Verlag für Regionalgeschichte, 2021
|
|
|
157 |
Brokering development? Ires, Idil. - Bielefeld : transcript, [2021]
|
|
|
158 |
Bureaucratic rivalry in mangrove forest policy and management Khan, Md. Faisal Abedin. - Göttingen : Cuvillier Verlag, 2021, 1st edition
|
|
|
159 |
Business model innovation & professional service firms Schramböhmer, Marius. - Wiesbaden, Germany : Springer Gabler, [2021]
|
|
|
160 |
Connecting brand identity and consumer-based brand equity for tourism destinations Hodson, Julian Michael. - Wiesbaden, Germany : Springer Gabler, [2021]
|
|