|
1601 |
Learner autonomy in the CLIL classroom Maschmeier, Frank. - Berlin : Peter Lang, [2019]
|
|
|
1602 |
Legal Translation Berlin : Frank & Timme, 2019
|
|
|
1603 |
Legal translation Berlin : Frank & Timme, Verlag für wissenschaftliche Literatur, [2019]
|
|
|
1604 |
Lernbewegungen inszenieren: Performative Zugänge in der Sprach-, Literatur- und Kulturdidaktik Tübingen : Narr Francke Attempto, [2019]
|
|
|
1605 |
Lernen & entspannen Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2019
|
|
|
1606 |
Les genres textuels en langues étrangères : entre théorie et pratique Bern : Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
1607 |
Lexical ambiguity in machine translation and its impact on the evaluation of output by users Djiako, Gabriel Armand. - Saarbrücken : universaar, [2019]
|
|
|
1608 |
Lexical Ambiguity in Machine Translation and its Impact on the Evaluation of Output by Users Djiako, Gabriel Armand. - Saarbrücken : universaar, Universitätsverlag des Saarlandes, 2019
|
|
|
1609 |
«Linguistic Landscape» und Fremdsprachendidaktik Berlin : Peter Lang Verlag, 2019, digitale Originalausgabe
|
|
|
1610 |
Linguistic Variation: Structure and Interpretation Boston : De Gruyter, 2019, 1. Auflage
|
|