|
1621 |
Mehrfach annotierte Textkorpora. Strukturierte Speicherung und Abfrage Schneider, Roman. - Tübingen : Narr Francke Attempto, 2019
|
|
|
1622 |
Metaphor in Foreign Language Instruction Berlin/Boston : De Gruyter, 2019, 1. Auflage
|
|
|
1623 |
Mnogojazyčie i obrazovanie Dallgow-Döberitz : Retorika, 2019
|
|
|
1624 |
Mobile-Assisted Language Learning Falk, Simon. - Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019
|
|
|
1625 |
Mobile-Assisted Language Learning Falk, Simon. - Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019
|
|
|
1626 |
Mobile-assisted language learning Falk, Simon. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2019]
|
|
|
1627 |
Multiple Dokumente verstehen Philipp, Maik. - Weinheim : Beltz, 2019
|
|
|
1628 |
Multiple Preverbs in Ancient Indo-European Languages Zanchi, Chiara. - Tübingen : Narr Francke Attempto Verlag, 2019
|
|
|
1629 |
Multiple preverbs in ancient Indo-European languages Zanchi, Chiara. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2019]
|
|
|
1630 |
Musik im Fremdsprachenunterricht Tübingen : Narr Francke Attempto, [2019], [1. Auflage]
|
|