|
11 |
I feel, therefore I learn – Effectiveness of affect induction interventions and possible covariates on learning outcomes Münchow, Hannes. - Würzburg : Universität Würzburg, 2017
|
|
|
12 |
Kognitive und neuronale Transfereffekte eines Aufmerksamkeitstrainings auf das Arbeitsgedächtnis Schmicker, Marlen. - Magdeburg, [2017]
|
|
|
13 |
[Die Rhetorik des Beispiels - die Beispielhaftigkeit der Rhetorik] MemoryEx Bothe, Thorsten. - Berlin : Neofelis Verlag, [2017], Gekürzte und überarbeitete Fassung
|
|
|
14 |
[Weltanschaulich-philosophische Aspekte der Persönlichkeitsentwicklung, zur Determination der kognitiven Lernpotenz im Erwachsenenalter] Nimmer doch lerne ich aus Kleinhempel, Friedrich. - Berlin : Leonhard-Thurneysser-Verlag, 2017, 2., erweiterte Auflage der Dissertation
|
|
|
15 |
Towards an understanding of natural constraints on visual representations Draschkow, Dejan. - Frankfurt am Main, 2017
|
|
|
16 |
Ein neuer Fall für die dynamische Ereigniskognition Maurer, Annika. - Tübingen, 2016
|
|
|
17 |
Exploring age-related differences in visual working-memory capacity and the role of filtering effiency Schwarzkopp, Tina. - Aachen, [2016]
|
|
|
18 |
How to test text-picture integration during learning with multimedia by studying cross-modal memory effects Arndt, Jana. - Tübingen, 2016
|
|
|
19 |
I feel, therefore I learn Münchow, Hannes. - Würzburg, 2016
|
|
|
20 |
Improving multisensory training Sürig, Ralf, 2016
|
|