|
1801 |
The Audience Commodity in a Digital Age New York : Peter Lang Verlag, 2013, digitale Originalausgabe
|
|
|
1802 |
The Digital Turn: User’s Practices and Cultural Transformations Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2013
|
|
|
1803 |
The Little Emperors’ New Toys Zhao, Bin. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2013
|
|
|
1804 |
The Media’s Role in Defining the Nation Copeland, David A.. - New York : Peter Lang Publishing Inc., 2013
|
|
|
1805 |
Theories and Models of Communication Berlin/Boston : De Gruyter, 2013
|
|
|
1806 |
Thinking Media Aesthetics Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2013
|
|
|
1807 |
Thinking Media Aesthetics. Media Studies, Film Studies and the Arts Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2013
|
|
|
1808 |
Vielfalt des Schreibens Karsten, Andrea. - Berlin : Lehmanns, 2013, 1. Aufl.
|
|
|
1809 |
Vom Betrachten zum Verstehen Gehl, Dagmar. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2013
|
|
|
1810 |
Wer wir sind, und was wir wollen Riederle, Philipp. - München : Knaur eBook, 2013, 1. Aufl.
|
|