Kontakt
A-Z
Träger / Förderer
Datenschutz
Impressum
Hilfe
Mein Konto
English
Katalog
Einfache Suche
Erweiterte Suche
Browsen (DDC)
Suchverlauf
Meine Auswahl
Hilfe
Datenshop
Mein Konto
Ablieferung von Netzpublikationen
Informationsvermittlung
Über die Deutsche
Nationalbibliothek
Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Gesamter Bestand
Musikarchiv
Exilsammlungen
Buchmuseum
Suchformular zurücksetzen
Expertensuche
?
Der Multimedia-Zeitschriftenlesesaal und der Kartenlesesaal in Leipzig sind vom 30.10. bis 03.11. geschlossen. // The multimedia/periodical reading room and the map reading room in Leipzig are closed from 30.10 to 03.11.
Ergebnis der Suche nach:
"153"
im Bestand: Gesamter Bestand
19291 - 19300 von 19385
Datum (neuestes zuerst)
Datum (ältestes zuerst)
Titel (A-Z)
Titel (Z-A)
Name (A-Z)
Name (Z-A)
Interne ID-Nr. aufsteigend
Interne ID-Nr. absteigend
19291
What can simulation educators learn from the reluctant participant? An exploration of the factors influencing engagement amongst adult learners participating in paediatric simulation training
Enthalten in Advances in simulation Bd. 10, 13.2.2025, Nr. 1, date:12.2025: 1-9
19292
What causes residual dual-task interference after practice?
Enthalten in Psychological research Bd. 70, 24.9.2005, Nr. 6, date:11.2006: 494-503
19293
What Do (and Don’t) We Know About Self-Compassion? Trends and Issues in Theory, Mechanisms, and Outcomes
Enthalten in Mindfulness Bd. 14, 21.9.2023, Nr. 11, date:11.2023: 2657-2669
19294
What do laboratory-forgetting paradigms tell us about use-inspired forgetting?
Enthalten in Cognitive research: principles and implications Bd. 6, 7.5.2021, Nr. 1, date:12.2021: 1-10
19295
What happens when flow ends? How and why your creativity is limited after a flow experience
Enthalten in Current psychology Bd. 43, 3.10.2024, Nr. 41, date:11.2024: 32128-32142
19296
What is cued by faces in the face-based context-specific proportion congruent manipulation?
Enthalten in Attention, perception, & psychophysics Bd. 84, 16.2.2022, Nr. 4, date:5.2022: 1248-1263
19297
What is left after an error? Towards a comprehensive account of goal-based binding and retrieval
Enthalten in Attention, perception, & psychophysics Bd. 85, 30.11.2022, Nr. 1, date:1.2023: 120-139
19298
What is the Difference? Pragmatic Formalization of Meaning
Enthalten in Scientific and technical information processing Bd. 51, 21.2.2025, Nr. 6, date:12.2024: 620-628
19299
What Makes a Good Theory? Interdisciplinary Perspectives
Enthalten in Computational brain & behavior Bd. 7, 13.11.2024, Nr. 4, date:12.2024: 503-507
19300
What makes a theory of consciousness unscientific?
Enthalten in Nature neuroscience Bd. 28, 10.3.2025, Nr. 4, date:4.2025: 689-693
19291 - 19300 von 19385
Alle Materialarten
>
Online Ressourcen (19385)
Alle Kataloge/Sammlungen
Hist. Rechtsquellen (VDR) (10)
Jüdische Periodika (14)
Archivalien Exil (5)
DMA-Hauptbestand (364)
Sammlung Erster Weltkrieg (2)
Exilpresse Digital (177)
Hochschulschriften (1195)
Desiderata (1)
Alle Standorte
>
Leipzig (19385)
Aktionen
In meine Auswahl übernehmen
Druckansicht
Versenden
News-Feed
Administration