|
21 |
Motivational interviewing training for caregiver counsellors: study protocol of a mixed-methods evaluation using the Kirkpatrick model Schmidt, Johanna. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2025
|
|
|
22 |
Oral health of individuals with intellectual disabilities: a global cross-sectional study from the special olympics world games 2023 Auerbacher, Marc. - Freiburg : Universität, 2025
|
|
|
23 |
Pathway-specific polygenic scores for predicting clinical lithium treatment response in patients with bipolar disorder Sharew, Nigussie T.. - Augsburg : Universität Augsburg, 2025
|
|
|
24 |
Patients’ perspectives on implementing fixed and flexible variants of blended therapy in routine care: A qualitative study of the project PSYCHOnlineTHERAPY Sextl-Plötz, Theresa. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2025
|
|
|
25 |
Praxislehrpersonen als professionalisierte Lehrerbildner*innen? Ausbildungshandeln im Spannungsfeld zwischen eigenen Orientierungen und Erwartungserwartungen der Hochschule Laros, Anna. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2025
|
|
|
26 |
Refining prognostic stratification in salvage radiotherapy for prostate cancer: a retrospective multicenter cohort study using PSMA-PET and machine learning Medici, Federica. - Freiburg : Universität, 2025
|
|
|
27 |
Temporal changes in total and hippocampal brain volume and cognitive function in patients with chronic heart failure - the COGNITION.MATTERS-HF cohort study Frey, Anna. - Würzburg : Universität Würzburg, 2025
|
|
|
28 |
The gut microbiota predicts and time-restricted feeding delays experimental colitis Ruple, Hannah K.. - Hohenheim : Universität Hohenheim, 2025
|
|
|
29 |
Treatment of phosphonate based antiscalants and micropollutants in reverse osmosis concentrate by oxidative processes Mutke, Xenia Anna Maria. - Duisburg : Universität Duisburg-Essen, 2025
|
|
|
30 |
Übersetzungen von 'Entwicklung'. Konturen einer reflexiven Begriffsarbeit Schmidt, Melanie. - Frankfurt : DIPF Leibniz Institut für Bildungsforschung und Bildungsinformation, 2025
|
|