|
21 |
Grenzen und Potenziale instrumentellen und kommunikativen Handlungsverständnisses im Kleinkindalter Konieczny, Christoph. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
22 |
Neural and Behavioral Correlates of Object-Directed Attention in Early Infancy and Preschoolers Michel, Christine. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
23 |
Political Theories of Narcissism: Towards the Self-Reflection of Knowledge and Politics from the Psychoanalytic Perspectives of Erich Fromm and Shōzō Fujita Sakurai, Takamichi. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
24 |
Preschooler’s attachment representations from a triadic perspective: A cross cultural study with Chilean and German families Pérez Cortés, Francisca. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
25 |
Subjective Aging - Measurement Issues, Developmental Consequences, and Malleability in Midlife and Early Old Age Gabrian, Martina. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
26 |
Assessment of Problem Solving Skills by means of Multiple Complex Systems – Validity of Finite Automata and Linear Dynamic Systems Fischer, Andreas. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|
|
27 |
Psychophysiologische Konfliktkonzepte Leue, Anja. - Aachen : Shaker, 2015, 1. Aufl.
|
|
|
28 |
Stress. Die Geschichte eines westlichen Konzeptes Rohmer, Saskia. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|
|
29 |
Technikhandhabung im höheren Alter aus psychologischer Perspektive: Eine quasiexperimentelle Studie zur Rolle von kognitiver Leistungsfähigkeit, Technikeinstellung und Technikerfahrung Schmidt, Laura. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|
|
30 |
Action perception in development: The role of experience Keitel, Anne. - Leipzig : Universitätsbibliothek Leipzig, 2014
|
|