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20021 |
Welcome to the club Walldorf (Heidelberg) : F.B.Z. ; Herne : Rough Trade, Vertrieb
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20022 |
Welcome to the club Walldorf (Heidelberg) : F.B.Z. ; Herne : Rough Trade, Vertrieb
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20023 |
Welcome to the Club — On the Accuracy of Growth Forecasts for China Enthalten in Intereconomics Bd. 52, 10.8.2017, Nr. 4, date:7.2017: 247-250
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20024 |
Welcome to the club Walldorf (Heidelberg) : F.B.Z. ; Herne : Rough Trade, Vertrieb
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20025 |
Welt der Musik Enthalten in Aufbau Bd. 15, 04.02.1949, Nr. 5: 15
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20026 |
Wenn Schamanen nicht mehr helfen können Enthalten in ProCare Bd. 22, 6.9.2017, Nr. 6-7, date:9.2017: 6-8
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20027 |
What Makes a Club Successful? Enthalten in Aufbau Bd. 14, 01.10.1948, Nr. 40: 8
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20028 |
What Makes A Club Successful? Enthalten in Aufbau Bd. 14, 10.09.1948, Nr. 37: 8
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20029 |
What's new Hamburg : BMG Ariola
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20030 |
When fan engagement with sports club brands matters in sponsorship: influence of fan–brand personality congruence Enthalten in The journal of brand management Bd. 27, 30.8.2019, Nr. 1, date:1.2020: 77-92
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