|
201 |
Strategien der Moderne Rudoll, Christopher Jakob. - Bielefeld : transcript Verlag, 2023, 1. Auflage
|
|
|
202 |
Strategies of Inclusion and Exclusion in online and offline Interaction Berlin : Peter Lang Verlag, 2023
|
|
|
203 |
Symbolische (Ver) Formungen Kimminich, Eva. - Baden-Baden : Ergon Verlag, 2023, 1. Auflage
|
|
|
204 |
Technik-Ästhetik Bielefeld : transcript Verlag, 2023, 1. Auflage
|
|
|
205 |
The Books’ Road in the Age of Digitization Krieger, Janina. - Berlin, Heidelberg : Springer Berlin Heidelberg, 2023, 1st edition 2023
|
|
|
206 |
[Das vergessene Subjekt] The Forgotten Subject Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2023, 1st edition 2023
|
|
|
207 |
The Gay Girl in Damascus Hoax Orr, Andrew. - Berlin/München/Boston : De Gruyter, 2023, 1. Auflage
|
|
|
208 |
The Permanently Connected Group (PeCoG) Knop-Hülß, Katharina. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2023, 1st edition 2023
|
|
|
209 |
Theorie und Systematik materialer Textkulturen Berlin/Boston : De Gruyter, 2023
|
|
|
210 |
TikTok Otto, Isabell. - Berlin : Verlag Klaus Wagenbach, 2023
|
|