Kontakt
A-Z
Träger / Förderer
Datenschutz
Impressum
Hilfe
Mein Konto
English
Katalog
Einfache Suche
Erweiterte Suche
Browsen (DDC)
Suchverlauf
Meine Auswahl
Hilfe
Datenshop
Mein Konto
Ablieferung von Netzpublikationen
Informationsvermittlung
Über die Deutsche
Nationalbibliothek
Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Gesamter Bestand
Musikarchiv
Exilsammlungen
Buchmuseum
Suchformular zurücksetzen
Expertensuche
?
Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online!
→ Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs
Der Multimedia-Zeitschriftenlesesaal und der Kartenlesesaal in Leipzig sind vom 30.10. bis 03.11. geschlossen. // The multimedia/periodical reading room and the map reading room in Leipzig are closed from 30.10 to 03.11.
Ergebnis der Suche nach:
"153"
im Bestand: Gesamter Bestand
201 - 210 von 4870
Datum (neuestes zuerst)
Datum (ältestes zuerst)
Titel (A-Z)
Titel (Z-A)
Name (A-Z)
Name (Z-A)
Interne ID-Nr. aufsteigend
Interne ID-Nr. absteigend
201
Serial processing of stimulus identity and shift readiness predictions
Enthalten in Attention, perception, & psychophysics 5.8.2025: 1-18
202
Born to act: Deferred action and desire as active inference
Enthalten in Cognitive, affective, & behavioral neuroscience 4.8.2025: 1-16
203
A Visual Solution to the Raven Paradox: A Short Note on Intuition, Inductive Logic, and Confirmative Evidence
Enthalten in Open Philosophy Bd. 8, 2025, Nr. 1. 5 S.
204
Derived Relations and Attentional Bias for Near-Misses in Slot Machines
Enthalten in Journal of gambling studies 1.8.2025: 1-18
205
HyperCube4x: immersive reading using HyperBook
Enthalten in Universal access in the information society 31.7.2025: 1-10
206
I, for one, welcome our robot overlords
Enthalten in AI & society 31.7.2025: 1-12
207
How a first impression biases cognitive load assessments: Anchoring effects in problem-solving tasks of varying element interactivity
Enthalten in Memory & cognition 30.7.2025: 1-14
208
The applicability of a cueing paradigm to study individual differences in the spotlight of attention
Enthalten in Attention, perception, & psychophysics 29.7.2025: 1-15
209
Metacognitive regulation: emergence, focus, and function in interprofessional collaborative learning
Enthalten in Advances in health sciences education 28.7.2025: 1-20
210
The influence of STEAM-based block play on creative imagination and performance in preschool children: a latent growth curve model
Enthalten in International journal of technology and design education 26.7.2025: 1-18
201 - 210 von 4870
Alle Materialarten
>
Artikel (4870)
Alle Standorte
>
Online (frei zugänglich) (4870)
Aktionen
In meine Auswahl übernehmen
Druckansicht
Versenden
News-Feed
Administration