|
21 |
Design génératif Paris : Pyramyd, 2010
|
|
|
22 |
GPU-based medical image segmentation and registration Fluck, Oliver. - Aachen : Shaker, 2010
|
|
|
23 |
Processing Bartmann, Erik. - Beijing : O'Reilly, 2010, 1. Aufl.
|
|
|
24 |
SkelICL Steuwer, Michel. - Münster : Univ., 2010
|
|
|
25 |
Spieleprogrammierung mit DirectX 11 und C++ Wigard, Susanne. - Heidelberg : mitp, 2010, 1. Aufl.
|
|
|
26 |
Generative Gestaltung Mainz : Schmidt, 2009, 1. Aufl.
|
|
|
27 |
Shader mit GLSL Ihde, Heiko. - Hamburg : Diplomica-Verl., 2009
|
|
|
28 |
The data plotting software DISLIN Michels, Helmut. - Aachen : Shaker Media, c 2009
|
|
|
29 |
Spieleprogrammierung mit DirectX und C++ Kaiser, Ulrich. - Bonn : Galileo Press, 2007, 2., aktualisierte Aufl.
|
|
|
30 |
Unified quality measures for clusterings, layouts, and orderings of graphs, and their application as software design criteria Noack, Andreas, 2007
|
|