|
2271 |
Does Money Buy Higher Schooling? Evidence from Secondary School Track Choice in Germany Tamm, Marcus. - Berlin : Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW), 2007
|
|
|
2272 |
Doing time Gerding, Masha, 2007
|
|
|
2273 |
Double Standards in Educational Standards - Are Disadvantaged Students Being Graded More Leniently? Himmler, Oliver. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2007
|
|
|
2274 |
Duration and Intensity of Kindergarten Attendance and Secondary School Track Choice Landvoigt, Tim. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2007
|
|
|
2275 |
E-learning technologies and its application in higher education Gyambrah, Martin Kwadwo, 2007
|
|
|
2276 |
eCompetence development measures for faculty in higher education Schneckenberg, Dirk, 2007
|
|
|
2277 |
ECTS im Kontext: Ziele, Erfahrungen und Anwendungsfelder Bonn : HRK, 2007
|
|
|
2278 |
Educational effects of early or later secondary school tracking in Germany Mühlenweg, Andrea M.. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2007
|
|
|
2279 |
Effekte eines vorschulischen und schulischen Trainings der phonologischen Bewusstheit auf den Schriftspracherwerb in der Schule Rothe, Evelyn, 2007
|
|
|
2280 |
Effekte von Zielqualität und Zielspezifität auf selbstreguliert-entdeckendes Lernen durch Experimentieren Künsting, Josef, 2007
|
|