|
221 |
Perceived Fairness of Differential Customer Treatment Mayser, Sabine. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
222 |
Perceived fairness of differential customer treatment Mayser, Sabine, 2011
|
|
|
223 |
Service-Marketing Pankratz, Stefanie. - [Handewitt] : [NNC GmbH], [2011]
|
|
|
224 |
Service Marketing Pankratz, Stefanie. - [Handewitt] : [NNC GmbH], [2011]
|
|
|
225 |
Siemens im Sowjetgeschäft Lutz, Martin. - Stuttgart : Steiner, 2011
|
|
|
226 |
Spin-off-Unternehmen zwischen Wissenschaft und Wirtschaft Roski, Melanie B.. - Wiesbaden : VS-Verl., 2011, 1. Aufl.
|
|
|
227 |
Strategisches Kooperationsmanagement von Wirtschaftsverbänden Wölfle, Thomas. - München : Verl. Dr. Hut, 2011, 1. Aufl.
|
|
|
228 |
Strategisches Kooperationsmanagement von Wirtschaftsverbänden Wölfle, Thomas. - München : Verlag Dr. Hut, 2011
|
|
|
229 |
The impact of complementarities on the performance of law firms Ennen, Edgar, 2011
|
|
|
230 |
Three essays on public-private partnerships and their role in microfinance Moisa, Nina, 2011
|
|