Katalog der Deutschen Nationalbibliothek

Neuigkeiten

Leichte Bedienung, intuitive Suche: Die Betaversion unseres neuen Katalogs ist online! → Zur Betaversion des neuen DNB-Katalogs

 
 
 


Ergebnis der Suche nach: "..."
im Bestand: Gesamter Bestand

2391 - 2400 von 2823
<< < > >>


Artikel 2391 Branding: too often overlooked in disruptive innovation and social purpose arenas
Enthalten in The journal of brand management Bd. 30, 18.5.2023, Nr. 3, date:5.2023: 185-189
Online Ressource
Artikel 2392 Bricht in Russland ein heroisches Zeitalter an?
In: Helden Zählung: 2.2 (2014): 131-140
Online Ressource
Artikel 2393 »Bücher wie ...« Fanliteratur von Buch-Influencern
Enthalten in Zeitschrift für Literaturwissenschaft und Linguistik Bd. 53, 11.10.2023, Nr. 3, date:9.2023: 695-710
Online Ressource
Artikel 2394 Bullous pemphigoid in infants: characteristics, diagnosis and treatment
Enthalten in Orphanet journal of rare diseases Bd. 9, 10.12.2014, Nr. 1, date:12.2014: 1-12
Online Ressource
Artikel 2395 Can uterine artery embolization be an alternative to plastic and reconstructive uterus operation by minimally invasive surgery?
Enthalten in GMS interdisciplinary plastic and reconstructive surgery DGPW Bd. 10, 09.06.2021
Online Ressource
Artikel 2396 Can we adequately teach ethics and ethical decision making via distant learning? A pandemic pilot
Enthalten in GMS journal for medical education Bd. 37, 03.12.2020, Nr. 7
Online Ressource
Artikel 2397 Cardiophenomenology: a refinement of neurophenomenology II - an experiential-empirical inquiry of the surprise reaction in depression with preliminary results
Enthalten in GMS journal of arts therapies Bd. 4, 14.11.2022
Online Ressource
Artikel 2398 Catullus Online
Enthalten in RIDE Bd. 18.12.2023
Online Ressource
Artikel 2399 Challenges for the development of automated RNA-seq analyses pipelines
Enthalten in GMS Medizinische Informatik, Biometrie und Epidemiologie Bd. 19, 04.07.2023
Online Ressource
Artikel 2400 Change in postgraduate medical education - how much didactic shaping is possible at all? A document analysis of the guideline regulations on specialty training 1992-2018 with a focus on surgery
Enthalten in GMS journal for medical education Bd. 41, 15.11.2024, Nr. 5
Online Ressource


2391 - 2400 von 2823
<< < > >>




Materialarten

Alle MaterialartenArtikel (2823)

Standorte

Alle StandorteOnline (frei zugänglich) (2823)

E-Mail-IconAdministration