|
21 |
Learner Autonomy in the CLIL Classroom Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
22 |
Lexical Ambiguity in Machine Translation and its Impact on the Evaluation of Output by Users Djiako, Gabriel Armand. - Saarbrücken : universaar, Universitätsverlag des Saarlandes, 2019
|
|
|
23 |
The cooccurrence of linguistic structures Proisl, Thomas. - Erlangen : FAU University Press, 2019
|
|
|
24 |
Instruments and Related Concepts at the Syntax-Semantics Interface Hooste, Koen van. - Düsseldorf : düsseldorf university press GmbH, 2018, 1
|
|
|
25 |
Optimierung kommerzieller Translation-Memory-Systeme durch Integration morphosyntaktischer Analyseverfahren Weitz, Melanie. - Saarbrücken : universaar, Universitätsverlag des Saarlandes, 2018
|
|
|
26 |
Perception of the Self and Other and the Role of Language Masterson, Mary. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2018
|
|
|
27 |
Fremd- und Zweitsprachenerfolg und seine Erklärung durch Erwerbsalter, kognitive, affektiv-motivationale und sozio-kulturelle Variablen Heine, Simone. - Kassel : Kassel University Press, 2017
|
|
|
28 |
Marginalien als Explikation der lokalen Makrostruktur beim Lernen mit Hypertext Göbel [geb. Aichele], Thorsten Philipp. - Würzburg : Universität Würzburg, 2017
|
|
|
29 |
Analyzing lexical change in diachronic corpora Koplenig, Alexander. - Mannheim : Institut für Deutsche Sprache, Bibliothek, 2016
|
|
|
30 |
Cognitive Representation of Gender Typicality and its Effects on Linguistic Processing Reali, Chiara. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|