|
241 |
Modelling eye-hand movements in different visual feedback conditions Zvonimir Dangel, Ronald Josef. - Aachen : Shaker, 2012, 1. Aufl., neue Ausg.
|
|
|
242 |
Moral und Emotionen Pichl, Iris. - Münster : Universitäts- und Landesbibliothek der Westfälischen Wilhelms-Universität, 2012
|
|
|
243 |
On the relation between implicit and explicit Theory of Mind and linguistic competence - An empirical approach Herzmann, Charlotte Sonja. - Bremen : Staats- und Universitätsbibliothek Bremen, 2012
|
|
|
244 |
Opening up the cuebox Ruggeri, Azzurra. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2012
|
|
|
245 |
Origins of intentional and referential communication Tempelmann, Sebastian. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2012
|
|
|
246 |
Persönliche Ziele im frühen Erwachsenenalter. Eine längsschnittliche Analyse Heismann, Christiane. - Erlangen : Universitätsbibliothek der Universität Erlangen-Nürnberg, 2012
|
|
|
247 |
Plasticity of Executive Control Induced by Process-Based Cognitive Training Across the Life-Span Zinke, Katharina. - Dresden : Saechsische Landesbibliothek- Staats- und Universitaetsbibliothek Dresden, 2012
|
|
|
248 |
Psychophysiological Responses to Aesthetic Stimuli Hager, Marieke. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2012
|
|
|
249 |
Representations facilitate Bayesian reasoning Multmeier, Jan. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2012
|
|
|
250 |
Selbstkontrolle als volitionale Kompetenz im Vorschulalter Neubauer, Anna. - Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2012
|
|