Kontakt
A-Z
Träger / Förderer
Datenschutz
Impressum
Hilfe
Mein Konto
English
Katalog
Einfache Suche
Erweiterte Suche
Browsen (DDC)
Suchverlauf
Meine Auswahl
Hilfe
Datenshop
Mein Konto
Ablieferung von Netzpublikationen
Informationsvermittlung
Über die Deutsche
Nationalbibliothek
Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Gesamter Bestand
Musikarchiv
Exilsammlungen
Buchmuseum
Suchformular zurücksetzen
Expertensuche
?
Der Multimedia-Zeitschriftenlesesaal und der Kartenlesesaal in Leipzig sind vom 30.10. bis 03.11. geschlossen. // The multimedia/periodical reading room and the map reading room in Leipzig are closed from 30.10 to 03.11.
Leipzig: Freitag, 31. Oktober 2025: Die Deutsche Nationalbibliothek in Leipzig ist geschlossen. Die Ausstellungen des Deutschen Buch- und Schriftmuseums sind von 10 bis 18 Uhr geöffnet. // Friday, 31 October 2025: The German National Library in Leipzig will be closed. The exhibitions of the German Museum of Books and Writing will open from 10:00 to 18:00.
Ergebnis der Suche nach:
"138839662"
im Bestand: Gesamter Bestand
21 - 30 von 36
Datum (neuestes zuerst)
Datum (ältestes zuerst)
Titel (A-Z)
Titel (Z-A)
Name (A-Z)
Name (Z-A)
Interne ID-Nr. aufsteigend
Interne ID-Nr. absteigend
21
Mental Health in Times of the COVID-19 Pandemic : Current Knowledge and Implications From a European Perspective
Wirkner, Janine. - Greifswald : Universität Greifswald, 2021
22
Personalized assessment of anxiety and avoidance in children and their parents - development and evaluation of the anxiety and avoidance scale for children
Lippert, Michael W.. - Freiburg : Universität, 2022
23
Development and Psychometric Properties of a Computer-Based Standardized Emotional Competence Inventory (MeKKi) for Preschoolers and School-Aged Children
Enthalten in Child psychiatry & human development 11.6.2021: 1-14
24
Emotions or attention – what are predictors for the development of childhood psychopathology? A longitudinal study with pre- and elementary school children
Enthalten in Current psychology 20.5.2021: 1-13
25
BEST FOR CAN – bringing empirically supported treatments to children and adolescents after child abuse and neglect: study protocol
Rosner, Rita. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2020
26
Children of Mentally III Parents at Risk Evaluation (COMPARE): Design and Methods of a Randomized Controlled Multicenter Study—Part I
Christiansen, Hanna. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2019
27
COMPARE Family (Children of Mentally Ill Parents at Risk Evaluation): A Study Protocol for a Preventive Intervention for Children of Mentally Ill Parents (Triple P, Evidence-Based Program That Enhances Parentings Skills, in Addition to Gold-Standard CBT With the Mentally Ill Parent) in a Multicenter RCT—Part II
Stracke, Markus. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2019
28
Fragebögen und neuropsychologische Verfahren bei ADHS – Wege zur Verbesserung der Diagnostik?
Reh, Verena. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2014
29
Komorbide Störungen bei der Aufmerksamkeitsdefizit-, Hyperaktivitätsstörung unter Berücksichtigung des Einflusses von expressed Emotion
Christiansen, Hanna, 2009
30
ADHD overdiagnosis and the role of patient gender among Iranian psychiatrists
Enthalten in BMC psychiatry Bd. 21, 19.10.2021, Nr. 1, date:12.2021: 1-13
21 - 30 von 36
Alle Materialarten
Online Ressourcen (36)
Artikel (22)
Alle Kataloge/Sammlungen
Hochschulschriften (4)
Alle Standorte
>
Online (frei zugänglich) (36)
Aktionen
In meine Auswahl übernehmen
Druckansicht
Versenden
News-Feed
Administration