|
21 |
Reflective practice: a professional learning of English teachers Paudhal, Somy. - Muenchen : LINCOM GmbH, 2023
|
|
|
22 |
[Fremdsprachenlernen mit komplexen Aufgaben im heterogenitätssensitiven Englischunterricht] Reflexionskompetenz im Kontext von Aufgabenorientierung und Heterogenität Baumann, Simone. - Münster : Waxmann, 2023
|
|
|
23 |
The phonetics of derived words in English Stein, Simon David. - Berlin : De Gruyter, [2023]
|
|
|
24 |
The syntax of functional left peripheries Bacskai-Atkari, Julia. - Berlin, Germany : Language Science Press, [2023]
|
|
|
25 |
Tri-constituent compounds Huber, Elisabeth. - Berlin : De Gruyter Mouton, [2023]
|
|
|
26 |
Virtual standard setting: setting cut scores Kollias, Charalambos. - Berlin : Peter Lang, [2023]
|
|
|
27 |
An empirical study of EFL writing at primary school Trüb, Ruth. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2022]
|
|
|
28 |
Conceptual metaphors as an organisational framework of the specialist language of IT Krawiec, Magdalena. - Göttingen : V & R unipress, [2022]
|
|
|
29 |
Das Lesen differenzieren? Reziprokes Lesen im Englischunterricht der Jahrgangsstufe 8 Obermeier, Elena. - Berlin : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, [2022]
|
|
|
30 |
Der Einfluss von Instruktion auf den Erwerb und die Verwendung des Dritte Person Singular -s in der Zweitsprache Englisch Chlubek, Kerstin. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|