|
261 |
Intrinsic and extrinsic approaches to recognizing textual entailment Wang, Rui. - Saarbrücken : German Research Center for Artificial Intelligence, 2011
|
|
|
262 |
Investigations on hierarchical phrase-based machine translation Torres, David Vilar, 2011
|
|
|
263 |
Kompetenzen für aufgabenorientiertes Fremdsprachenunterrichten Raith, Thomas. - Tübingen : Narr, 2011
|
|
|
264 |
Kompetitive Multiplayer Games in der Schule Maglić, Marko. - Frankfurt, M. : Lang, 2011
|
|
|
265 |
Lesart und Rezipienten-Text Wienen, Markus. - Frankfurt, M. : Lang, 2011
|
|
|
266 |
Modelling solution step discussions in tutorial dialogue Buckley, Mark. - Saarbrücken : German Research Center for Artificial Intelligence, 2011
|
|
|
267 |
Moodle im Fremdsprachenunterricht Strasser, Thomas. - Boizenburg : Hülsbusch, 2011, Als Ms. gedr.
|
|
|
268 |
Nonverbale Komponenten der Bedeutungserklärung in Fremdsprachen-Tandems Zahra, Ahmad. - München : Iudicium, 2011
|
|
|
269 |
Polyfunktionalität und Desambiguierung Häusler, Sabine. - Hamburg : Kovač, 2011
|
|
|
270 |
Roman Ingardens „Schematisierte Ansichten“ und das Problem der Übersetzung Krauss, Ewa. - Berlin : Frank & Timme, 2011
|
|