|
261 |
Extraversion und körperliche Aktivität Bakaj, Claudia Jolanda. - Leipzig, [2016]
|
|
|
262 |
Gestures with and without speech: a developmental perspective Weidinger, Nicole. - Berlin : Logos Verlag, 2016
|
|
|
263 |
Grenzen und Potenziale instrumentellen und kommunikativen Handlungsverständnisses im Kleinkindalter Konieczny, Christoph. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
264 |
[Entwicklung und Validierung eines psychologischen Diagnoseverfahrens zum Konzept der Archetypen: das Archetypen-Inventar] Handbuch Archetypen-Therapie Mahr, Ute. - Starnberg : Dr. Ute Mahr, 2016, Zweite überarbeitete Auflage
|
|
|
265 |
How moral values shape laypersons’ engagement with science Bender, Jens. - Koblenz, 2016
|
|
|
266 |
How prediction and attention jointly shape visual processing Marzecová, Anna. - Leipzig, [2016]
|
|
|
267 |
How to test text-picture integration during learning with multimedia by studying cross-modal memory effects Arndt, Jana. - Tübingen, 2016
|
|
|
268 |
I feel, therefore I learn Münchow, Hannes. - Würzburg, 2016
|
|
|
269 |
Improving multisensory training Sürig, Ralf, 2016
|
|
|
270 |
Individual differences in change blindness Bergmann, Katharina. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|