|
271 |
Multilingual content and language integrated learning (CLIL) in the social sciences : a design-based action research approach to teaching 21st century challenges with a focus on translanguaging and emotions in learning Nijhawan, Subin. - Frankfurt am Main : Universitätsbibliothek Johann Christian Senckenberg, 2022
|
|
|
272 |
Österreichisches Deutsch oder Deutsch in Österreich? Dollinger, Stefan. - Wien : new academic press og, 2022, 3. Auflage
|
|
|
273 |
On reconstructing Proto-Bantu grammar Bostoen, Koen. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2022
|
|
|
274 |
Paradigm uniformity in inflectional stems Engemann, Marie. - Düsseldorf : De Gruyter, 2022, 1. Auflage
|
|
|
275 |
Paradigms regained Diewald, Gabriele. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2022
|
|
|
276 |
Proto-Fula–Sereer Pozdnâkov, Konstantin. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2022
|
|
|
277 |
Recherche im Translationsprozess Hagemann, Susanne. - Mainz : Universitätsbibliothek der Johannes Gutenberg-Universität Mainz, 2022
|
|
|
278 |
Siegerländer Sprachatlas Solau-Riebel, Petra. - Siegen : Universitätsbibliothek der Universität Siegen, 2022
|
|
|
279 |
Slavery and Other Forms of Strong Asymmetrical Dependencies Berlin/Boston : De Gruyter, 2022, 1. Auflage
|
|
|
280 |
Slavische Varietäten im Sprachkontakt : Gegenwart und Geschichte, Lexikon und Grammatik : eine Sammlung sprachwissenschaftlicher Aufsätze zu seltener untersuchten Slavinen Pila, Malinka. - Konstanz : KOPS Universität Konstanz, 2022
|
|