Kontakt
A-Z
Träger / Förderer
Datenschutz
Impressum
Hilfe
Mein Konto
English
Katalog
Einfache Suche
Erweiterte Suche
Browsen (DDC)
Suchverlauf
Meine Auswahl
Hilfe
Datenshop
Mein Konto
Ablieferung von Netzpublikationen
Informationsvermittlung
Über die Deutsche
Nationalbibliothek
Katalog der Deutschen Nationalbibliothek
Gesamter Bestand
Musikarchiv
Exilsammlungen
Buchmuseum
Suchformular zurücksetzen
Expertensuche
?
Servicezeiten in Frankfurt am Main ab 1. Dezember 2025: Montag bis Freitag 9–18 Uhr und Samstag 10–16 Uhr
Service hours in Frankfurt am Main from 1 December 2025: Monday to Friday 9:00-18:00 and Saturday 10:00-16:00
Dienstag 9. Dezember 2025: Die Lesesäle der Deutschen Nationalbibliothek in Leipzig öffnen wegen einer Personalversammlung erst ab 13 Uhr. // Tuesday 9 December 2025: The reading rooms of the German National Library in Leipzig will open at 13:00 due to a staff assembly.
Ergebnis der Suche nach:
"Pisa"
im Bestand: Gesamter Bestand
281 - 290 von 308
Datum (neuestes zuerst)
Datum (ältestes zuerst)
Titel (A-Z)
Titel (Z-A)
Name (A-Z)
Name (Z-A)
Interne ID-Nr. aufsteigend
Interne ID-Nr. absteigend
281
Sex-difference of multifactorial intervention on cardiovascular and mortality risk in DKD: post-hoc analysis of a randomised clinical trial
Enthalten in Cardiovascular diabetology Bd. 23, 5.8.2024, Nr. 1, date:12.2024: 1-9
282
SH3BGRL3 binds to myosin 1c in a calcium dependent manner and modulates migration in the MDA-MB-231 cell line
Enthalten in BMC molecular and cell biology Bd. 22, 11.8.2021, Nr. 1, date:12.2021: 1-12
283
Stability in student well-being and educational disparities across the pandemic: a latent profile analysis of PISA 2018 and 2022 in Finland, Sweden, and Iceland
Enthalten in Large-scale assessments in education Bd. 13, 26.5.2025, Nr. 1, date:12.2025: 1-22
284
Structural brain abnormalities in Pallister-Killian syndrome: a neuroimaging study of 31 children
Enthalten in Orphanet journal of rare diseases Bd. 19, 8.3.2024, Nr. 1, date:12.2024: 1-15
285
Student test-taking effort in low-stakes assessments: evidence from the English version of the PISA 2015 science test
Enthalten in Large-scale assessments in education Bd. 9, 6.5.2021, Nr. 1, date:12.2021: 1-31
286
Students’ subjective well-being, school bullying, and belonging during the COVID-19 pandemic: Comparison between PISA 2018 and PISA 2022
Enthalten in Humanities and Social Sciences Communications Bd. 12, 3.1.2025, Nr. 1, date:12.2025: 1-14
287
Supportive climates and science achievement in the Nordic countries: lessons learned from the 2015 PISA study
Enthalten in Large-scale assessments in education Bd. 10, 2.9.2022, Nr. 1, date:12.2022: 1-28
288
Systemic insecticides (neonicotinoids and fipronil): trends, uses, mode of action and metabolites
Enthalten in Environmental science and pollution research Bd. 22, 19.9.2014, Nr. 1, date:1.2015: 5-34
289
Tagungsbericht: Wie viel Kultur verträgt die Psychologie? "100 Jahre Deutsche Gesellschaft für Psychologie"
Enthalten in Forum qualitative Sozialforschung Bd. 6, 30.09.2005, Nr. 3
290
Targeted re-sequencing for early diagnosis of genetic causes of childhood epilepsy: the Italian experience from the ‘beyond epilepsy’ project
Enthalten in The Italian journal of pediatrics Bd. 46, 6.7.2020, Nr. 1, date:12.2020: 1-9
281 - 290 von 308
Alle Materialarten
>
Artikel (308)
Alle Standorte
>
Online (frei zugänglich) (308)
Aktionen
In meine Auswahl übernehmen
Druckansicht
Versenden
News-Feed
Administration