|
291 |
Flow Experience as Consequence and Self-Determination as Antecedent of Congruence between Implicit and Explicit Motives Schattke, Kaspar Philipp. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
292 |
High fluid intelligence and analogical reasoning Preusse, Franziska. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
293 |
How conflict-specific is cognitive control? Nigbur, Roland. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
294 |
How do elite athletes lead themselves? Heiss, Christian. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
295 |
Implicit Motives and Affect Kordik, Annette. - Erlangen : Universitätsbibliothek der Universität Erlangen-Nürnberg, 2011
|
|
|
296 |
Individual Endings: The Extension of the Personal Future and Developmental Deadlines Stoeber, Franziska Susann. - Aachen : Shaker, 2011, 1. Aufl., neue Ausg.
|
|
|
297 |
Interkulturelle Aspekte von Schuldgefühlen und Depression : Ein Vergleich zwischen Deutschland und Chile Conradi, Ania. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2011
|
|
|
298 |
Investigation of examiner effects on test takers in standardized achievement tests with special regard to gender Vormittag, Isabella. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
299 |
Measurement of the implicit and explicit achievement motive Rozhkova, Maria. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2011
|
|
|
300 |
Motivation zur Testbearbeitung in adaptiven und nicht-adaptiven Leistungstests Asseburg, Regine, 2011
|
|