|
291 |
Bedarfsanalysen für einen berufsbegleitenden Fremdsprachenunterricht am Beispiel von Deutsch als Fremdsprache Cai, Hong. - München : Iudicium, [2022]
|
|
|
292 |
Bilingual first language acquisition Quick, Antje. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
293 |
Brain networks in visual word recognition Stawowsky, Cerisa. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
294 |
Bridging inferences in discourse interpretation Irmer, Matthias. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
295 |
[De la investigación sobre aproximativos en español a una teoría de la aproximación en la lengua] Casi y el significado aproximativo en español Pardo Llibrer, Adrià. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
296 |
Child second language development in immersion education Kolb, Nadine. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
297 |
Code-Switching und Script-Switching zwischen Deutsch und Chinesisch Ma, Ying. - Berlin : Erich Schmidt Verlag, [2022]
|
|
|
298 |
Codex oblitus Klingebeil-Schieke, Josephine. - Berlin : De Gruyter, [2022]
|
|
|
299 |
Conceptual metaphors as an organisational framework of the specialist language of IT Krawiec, Magdalena. - Göttingen : V & R unipress, [2022]
|
|
|
300 |
Das Aktivpartizip im Marokkanischen Reese, Johannes. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|