|
301 |
The interactive nature of second-language word learning in non-instructed environments Köhne, Judith. - Saarbrücken : Saarländische Universitäts- und Landesbibliothek, 2011
|
|
|
302 |
Topikalisierung von attributiven Präpositionalphrasen im Deutschen Briskina, Elena. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2011
|
|
|
303 |
Topikalisierung von attributiven Präpositionalphrasen im Deutschen Briskina, Elena. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät II, 2011
|
|
|
304 |
Verbal properties of deverbal nominals Heinold, Simone Beatrice. - Stuttgart : Universitätsbibliothek der Universität Stuttgart, 2011
|
|
|
305 |
Verständlichkeit von Bedienungsanleitungen Fischer, Sylvia. - Mainz : Universitätsbibliothek Mainz, 2011
|
|
|
306 |
Vom Konkreten im Abstrakten Schrauf, Judith. - Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2011
|
|
|
307 |
About the relation between implicit theory of miind & the comprehension of complement sentences Poltrock, Silvana, 2010, [Online-Ausg.]
|
|
|
308 |
Acquiring the transitive construction Dittmar, Miriam. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2010
|
|
|
309 |
Chalandamarz: die Substantiv-Verbindungen im Bündnerromanischen ; ein Beitrag zu Wortbilung und Syntax Lutz, Florentin, [2010]
|
|
|
310 |
Coherence and cohesion in early immersion students' L2 narratives Möller, Christine. - Paderborn : Universitätsbibliothek, 2010
|
|