|
301 |
Neue Komplexitäten für Kommunikationsforschung und Medienanalyse: Analytische Zugänge und empirische Studien Katzenbach, Christian. - Berlin, 2018
|
|
|
302 |
Non-Knowledge and Digital Cultures Bernard, Andreas. - Lüneburg : meson press, 2018
|
|
|
303 |
Non-Knowledge and Digital Cultures Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2018
|
|
|
304 |
Strategic Media Venturing Hasenpusch, Tim. - Ilmenau : Universitätsbibliothek Ilmenau, 2018
|
|
|
305 |
Transnationalizing Radio Research Bielefeld : transcript Verlag, 2018
|
|
|
306 |
Transnationalizing Radio Research: New Approaches to an Old Medium Marburg : Philipps-Universität Marburg, 2018
|
|
|
307 |
Transnationalizing Radio Research: New Approaches to an Old Medium Föllmer, Golo. - Mannheim : SSOAR, GESIS – Leibniz-Institut für Sozialwissenschaften e.V., 2018
|
|
|
308 |
Digital Environments Bielefeld : transcript Verlag, 2017
|
|
|
309 |
Dynamic Social Networks in Agent-based Modelling Holzhauer, Sascha. - Kassel : Kassel University Press, 2017
|
|
|
310 |
Empirische Erforschung internetbasierter Kommunikation Berlin/Boston : De Gruyter, 2017
|
|