|
311 |
Duale Schriftnutzung: Brailleschrift und Schwarzschrift Winter, Fabian. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2022]
|
|
|
312 |
"Dummheit" in altchinesischen Texten Schwermann, Christian. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
313 |
E-Learning in der universitären Fremdsprachenausbildung Ullrich, Marcus. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
314 |
EFL learners’ task perceptions and agency in blended learning Kaliampos, Joannis. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2022]
|
|
|
315 |
English determiners from a cognitive linguistics perspective Heimeroth, Klaus. - Leipzig : Deutsche Nationalbibliothek, 2022
|
|
|
316 |
Entwicklung der Schreibkompetenz in einer Fremdsprache an der Hochschule Kic-Drgas, Joanna. - Göttingen : V & R unipress, 2022
|
|
|
317 |
Erziehungsziel Mehrsprachigkeit Uçan, Yasemin. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2022]
|
|
|
318 |
Etude historique des constructions verbales de l’allemand du 9ème au 16ème siècle Robin, Thérèse. - Berlin : Peter Lang, [2022]
|
|
|
319 |
Examining the genetic relationship of Binukid language varieties Pagente, Dickson P.. - Glienicke : Galda Verlag, 2022
|
|
|
320 |
Exploring desirable futures for L1 education and teachers’ literacies in a digital age Ascherl, Carina. - Wiesbaden, Germany : Springer VS, [2022]
|
|