|
3141 |
Alles nur ein Spiel? Computer- und Videospiele, Lernen und Aggression Johannes, Breuer. - Köln : Universitäts- und Stadtbibliothek Köln, 2013
|
|
|
3142 |
Analyzing and Predicting Quality Flaws in User-generated Content: The Case of Wikipedia Anderka, Maik. - Weimar : Professur Content Management / Web-Technologien, 2013
|
|
|
3143 |
Anwendung wahrscheinlichkeitstheoretischer Methoden in der linguistischen Informationsverarbeitung Gindiyeh, Mahmoud. - Berlin : Logos, 2013
|
|
|
3144 |
Automatic approaches for microscopy imaging based on machine learning and spatial statistics Norousi, Ramin, 2013
|
|
|
3145 |
Automatische Unterstützungsanpassung in der Schlaganfallrehabilitation Steingräber, Robert. - Berlin : Technische Universität Berlin, 2013
|
|
|
3146 |
Bag of Machine Learning Concepts for Visual Concept Recognition in Images Binder, Alexander. - Berlin : Universitätsbibliothek der Technischen Universität Berlin, 2013
|
|
|
3147 |
Beyond the sum of parts: shape-based object detection and its applications Yarlagadda, Pradeep Krishna, 2013
|
|
|
3148 |
Beyond the Sum of Parts: Shape-based Object Detection and its Applications Yarlagadda, Pradeep Krishna. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2013
|
|
|
3149 |
Context-Sensitive Machine Learning for Intelligent Human Behavior Analysis Wöllmer, Martin. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2013
|
|
|
3150 |
Der Einsatz von Data Mining und Machine Learning in der See-Ökosystem-Modellierung Brey, Marco. - München : Universitätsbibliothek der Ludwig-Maximilians-Universität, 2013
|
|