|
3251 |
Similarity and polarization in groups Baccara, Mariagiovanna. - Berlin : Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung (WZB), 2010
|
|
|
3252 |
Soziales Vertrauen Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2010
|
|
|
3253 |
Sprache intermedial Berlin/Boston : De Gruyter, 2010
|
|
|
3254 |
Subjekt – Identität – Person? Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2010
|
|
|
3255 |
The black sheep effect as a function of information processing depth Reese, Gerhard, 2010
|
|
|
3256 |
The corporate blog as an emerging genre of computer-mediated communication Puschmann, Cornelius. - Göttingen : Universitätsverlag Göttingen c/o SUB Göttingen, 2010
|
|
|
3257 |
The End of Reading Trend, David. - New York : Peter Lang Verlag, 2010, digitale Originalausgabe
|
|
|
3258 |
Theorien der Medien Weber, Stefan. - Stuttgart : UTB GmbH, 2010, 2. Aufl.
|
|
|
3259 |
Theory of Reasoned Action - Theory of Planned Behavior Rossmann, Constanze. - Baden-Baden : Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2010, 1. Auflage
|
|
|
3260 |
Transference of relationship qualities to a virtual world Schönbrodt, Felix D., 2010
|
|