|
3251 |
The corporate blog as an emerging genre of computer-mediated communication Puschmann, Cornelius. - Göttingen : Universitätsverlag Göttingen c/o SUB Göttingen, 2010
|
|
|
3252 |
The End of Reading Trend, David. - New York : Peter Lang Verlag, 2010, digitale Originalausgabe
|
|
|
3253 |
Theorien der Medien Weber, Stefan. - Stuttgart : UTB GmbH, 2010, 2. Aufl.
|
|
|
3254 |
Theory of Reasoned Action - Theory of Planned Behavior Rossmann, Constanze. - Baden-Baden : Nomos Verlagsgesellschaft mbH & Co. KG, 2010, 1. Auflage
|
|
|
3255 |
Transference of relationship qualities to a virtual world Schönbrodt, Felix D., 2010
|
|
|
3256 |
Über das Filmbild hinaus… Die Präsenz des Absenten in der Filmrezeption Kruse, Patrick. - Stuttgart : ibidem, 2010
|
|
|
3257 |
Values of German Media Users Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2010
|
|
|
3258 |
Vom klassischen zum virtuellen öffentlichen Raum García Leguizamón, Fernando Mauricio. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2010
|
|
|
3259 |
Web 2.0 - Alle machen mit! Kolle, Christian. - Bonn, 2010
|
|
|
3260 |
Wertkonflikte in Unternehmen Wiesbaden : VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2010
|
|