|
331 |
Blended Learning im Französischunterricht Lj. 1-4 Sobel, Martina. - Augsburg : Auer, 2024, 1. Auflage
|
|
|
332 |
Blended Learning im Französischunterricht Lj. 1-4 Sobel, Martina. - Augsburg : Auer Verlag, 2024, 1. Auflage
|
|
|
333 |
Blended Learning in der Ausbildung von Deutschlehrenden: Modelle, Methoden, Aufgaben Tübingen : Stauffenburg Verlag, [2024]
|
|
|
334 |
Board games in the CLIL classroom Berlin : De Gruyter Mouton, [2024]
|
|
|
335 |
BrainRead Askeljung, Göran. - Wien : Linde international, [2024], 2. Auflage
|
|
|
336 |
Breton in contemporary media Davies-Deacon, Merryn. - Berlin : De Gruyter Mouton, [2024]
|
|
|
337 |
Breton in Contemporary Media Davies-Deacon, Merryn. - Berlin/Boston : De Gruyter Mouton, 2024
|
|
|
338 |
Building bridges Becker, Maria. - Mannheim : IDS-Verlag, [2024]
|
|
|
339 |
Building bridges. Reconstructing implicit information in argumentative texts using commonsense knowledge Becker, Maria. - Mannheim : IDS-Verlag, 2024
|
|
|
340 |
Bullae from the Main Tell Wiesbaden : Harrassowitz Verlag, 2024
|
|