|
331 |
Studien zum Beitrag des "Primary and Elementary Métis Awareness (PEMA) Program" zum lernertypengerechten Englischunterricht in der Sekundarstufe I des Gymnasiums Bretzmann, Sina. - Greifswald : Universitätsbibliothek Greifswald, 2013
|
|
|
332 |
Syntactic perspectives on directive speech acts Freudinger, Markus. - Paderborn : Universitätsbibliothek, 2013
|
|
|
333 |
Teaching English in Chile Glas, Katharina. - Frankfurt, M. : Lang-Ed., 2013
|
|
|
334 |
The application of source language information in Chinese-English statistical machine translation Zhang, Yuqi. - Aachen : Hochschulbibliothek der Rheinisch-Westfälischen Technischen Hochschule Aachen, 2013
|
|
|
335 |
The modern American television serial Thomson, John Jacob, 2013
|
|
|
336 |
The role of structural and discourse-level cues during pronoun resolution Patterson, Clare, 2013
|
|
|
337 |
WELL done!? – Wechselseitiges Lehren und Lernen als spezielle Form kooperativen Lernens zur Förderung kommunikativer Kompetenz im Englischunterricht? Theinert, Kerstin. - Hamburg : Kovač, 2013
|
|
|
338 |
Wordly-Rechtschreibtraining Gerlach, David. - Münster : Waxmann, 2013
|
|
|
339 |
A linguistic study of Shakespeare's adjectives Klingshirn, Rebekka Kristina. - Kiel : Universitätsbibliothek Kiel, 2012
|
|
|
340 |
A sociophonetic study of Aberdeen english Brato, Thorsten, 2012
|
|