|
31 |
Frontline Employee Perceptions of Working with Collaborative Service Robots Klein, Günther. - Hamburg : Verlag Dr. Kovac GmbH, 2025, 1. Auflage
|
|
|
32 |
Frontline employee perceptions of working with collaborative service robots Klein, Günther. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2025
|
|
|
33 |
Gespräche in der Impfsprechstunde Schopf, Juliane. - Berlin : De Gruyter, [2025]
|
|
|
34 |
Hebammen im Wartheland Lisner, Wiebke. - Göttingen : Wallstein Verlag, [2025]
|
|
|
35 |
How can the “Valley of Death” be overcome in process development? A discussion based on the example of a lignocellulosic HMF-biorefinery Götz, Markus. - Düren : Shaker, 2025, 1. Auflage
|
|
|
36 |
How does the psychiatrist know? Kind, Adrian. - Bielefeld : transcript, [2025]
|
|
|
37 |
In-Prozess Verschleißmessung profilierter Schleifscheiben mit Radarsensorik Albergt, Max. - Essen : Vulkan Verlag, [2025]
|
|
|
38 |
Integriertes Qualitäts- und Nachhaltigkeitsmanagement im Aachener Qualitätsmanagement Modell Sohnius, Felix. - Aachen : Apprimus Verlag, 2025, 1. Auflage
|
|
|
39 |
Integriertes Qualitäts- und Nachhaltigkeitsmanagement im Aachener Qualitätsmanagement Modell Sohnius, Felix. - Aachen : Universitätsbibliothek der RWTH Aachen, 2025
|
|
|
40 |
Interactive reproduction of binaurally recorded signals Nagel, Sebastian. - Düren : Shaker Verlag, 2025
|
|