|
381 |
Resolute readings of later Wittgenstein and the challenge of avoiding hierarchies in philosophy Giesewetter, Stefan. - Potsdam : Universitätsbibliothek der Universität Potsdam, 2011
|
|
|
382 |
Rewards are not always bad for fun: Undermining the Undermining Effect Using Task-Congruent Rewards Steiner, Susanne. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
383 |
Schule als "triadischer Raum" Schantl, Helmut. - Berlin : Humboldt-Universität zu Berlin, 2011
|
|
|
384 |
Schule als "triadischer Raum" Schantl, Helmut. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät IV, 2011
|
|
|
385 |
Sein und Erkennen Liu, Kang. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
386 |
Selbstbewusstsein im Deutschen Idealismus Merk, Marco. - Regensburg : Universitätsbibliothek Regensburg, 2011
|
|
|
387 |
Sensuous framing Arteaga Fernández, Alejandro. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät I, 2011
|
|
|
388 |
Social resources and risk factors for autonomy and quality of life despite multimorbidity Warner, Lisa Marie. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
389 |
Socioeconomic status, psychosocial factors, and health in the second half of life Schöllgen, Ina. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
390 |
Soziale Unterstützung und Erziehungsverhalten bei Eltern neurodermitiskranker Kinder Hennighausen, Lars. - Gießen : Universitätsbibliothek, 2011
|
|