|
31 |
Professionalisierung durch Schüler*innen-Mehrsprachigkeit? Wilken, Anja Amina. - Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt, 2021
|
|
|
32 |
Tastes we live by Bagli, Marco. - Berlin : De Gruyter, [2021]
|
|
|
33 |
Understanding intercultural communication Brunner, Marie-Louise. - Berlin, Germany : J.B. Metzler, [2021]
|
|
|
34 |
Chinese university students' test-taking motivation, metacognitive awareness, and Test performance in EFL listening Xu, Jian. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2020
|
|
|
35 |
Den Thatcherismus lehren Eick, Stefan Alexander. - Berlin : Peter Lang, [2020]
|
|
|
36 |
[Förderung der Sprechkompetenz durch Synthese von Genre- und dramapädagogischem Ansatz] Förderung der Sprechkompetenz durch Synthese von generischem Lernen und Dramapädagogik Delius, Katharina. - Berlin, Germany : J.B. Metzler, [2020]
|
|
|
37 |
Language regard in the Sunshine State Golitschek Edle von Elbwart, Katharina. - Trier : WVT Wissenschaftlicher Verlag Trier, [2020]
|
|
|
38 |
Understanding the effects of immediate electronic corrective feedback on second language development Jimenez, Jean Marguerite. - Bern : Peter Lang, [2020]
|
|
|
39 |
Authentisierungsprozesse und die Nutzung fremdsprachlicher «Affordances» in bilingualen Schülerlaborprojekten Vanderbeke, Marie Gesine. - Berlin : Peter Lang, 2019
|
|
|
40 |
Cognitive linguistics in the English as a foreign language classroom Kohl-Dietrich, Dorothee. - Münster : Waxmann, 2019, [1. Auflage]
|
|