|
31 |
Living with ambiguity Keese, Alexander. - Stuttgart : Steiner, 2007
|
|
|
32 |
Die UEMOA und die CFA-Zone: eine neue Kooperations-Kultur im frankophonen Afrika? Kohnert, Dirk. - Hamburg, 2005
|
|
|
33 |
Grenzenlos Aachen : Shaker, 2005, 1. Auflage
|
|
|
34 |
Peer effects and textbooks in primary education Frölich, Markus. - Hamburg : HWWA, 2005
|
|
|
35 |
Peer effects and textbooks in primary education : Evidence from francophone sub-Saharan Africa Frölich, Markus. - Hamburg : Hamburg Institute of International Economics (HWWA), 2004
|
|
|
36 |
La conquête de l'espace public colonial Lüsebrink, Hans-Jürgen. - Frankfurt am Main : IKO - Verl. für Interkulturelle Kommunikation, 2003
|
|
|
37 |
Muttersprache als Bekenntnis Naguschewski, Dirk. - Leipzig : Leipziger Univ.-Verl., 2003
|
|
|
38 |
Globalisierung, frankophones Afrika und die WTO Ghafele, Roya. - Wien : WUV-Univ.-Verl., 2002
|
|
|
39 |
Teacher job satisfaction, student achievement, and the cost of primary education in francophone sub-Saharan Africa Michaelowa, Katharina. - Hamburg : HWWA, Öffentlichkeitsarbeit, 2002
|
|
|
40 |
Teacher job satisfaction, student achievement, and the cost of primary education in Francophone Sub-Saharan Africa Michaelowa, Katharina. - Hamburg : Hamburg Institute of International Economics (HWWA), 2002
|
|