|
401 |
Schule als "triadischer Raum" Schantl, Helmut. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät IV, 2011
|
|
|
402 |
Sein und Erkennen Liu, Kang. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
403 |
Selbstbewusstsein im Deutschen Idealismus Merk, Marco. - Regensburg : Universitätsbibliothek Regensburg, 2011
|
|
|
404 |
Sensuous framing Arteaga Fernández, Alejandro. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Philosophische Fakultät I, 2011
|
|
|
405 |
Social resources and risk factors for autonomy and quality of life despite multimorbidity Warner, Lisa Marie. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
406 |
Socioeconomic status, psychosocial factors, and health in the second half of life Schöllgen, Ina. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2011
|
|
|
407 |
Soziale Unterstützung und Erziehungsverhalten bei Eltern neurodermitiskranker Kinder Hennighausen, Lars. - Gießen : Universitätsbibliothek, 2011
|
|
|
408 |
The regulation of psychological distance in long-distance relationships Jiménez, Fanny. - Berlin : Humboldt Universität zu Berlin, Mathematisch-Naturwissenschaftliche Fakultät II, 2011
|
|
|
409 |
The relevance of mental images Strasser, Alexandra. - München : Universitätsbibliothek der TU München, 2011
|
|
|
410 |
The role of previous experience in conscious perception Schwiedrzik, Caspar Martin. - Frankfurt am Main : Univ.-Bibliothek Frankfurt am Main, 2011
|
|