|
401 |
Teachers' beliefs and strategies when teaching reading in multilingual settings. Case studies in German, Swedish and Chilean grade 4 classrooms Bravo Granström, Monica. - Berlin : Logos Verlag, 2019
|
|
|
402 |
Teachers' Beliefs and Strategies when Teaching Reading in Multilingual Settings. Case Studies in German, Swedish and Chilean Grade 4 Classrooms Bravo Granström, Monica. - Weingarten : Pädagogische Hochschule Weingarten, 2019
|
|
|
403 |
The Sociolinguistic Economy of Berlin Boston : De Gruyter, 2019, 1. Auflage
|
|
|
404 |
Urban Multilingualism in Europe Boston : De Gruyter Mouton, 2019
|
|
|
405 |
Urban Multilingualism in Europe Boston : De Gruyter, 2019, 1. Auflage
|
|
|
406 |
Variation, plurilinguisme et évaluation en français langue étrangère Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2019
|
|
|
407 |
Vom Potenzial zur Ressource Stitzinger, Ulrich. - Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2019, 1. Auflage 2019
|
|
|
408 |
Zwischen den Sprachen Bielefeld : Aisthesis Verlag, 2019, 1.
|
|
|
409 |
Sprachkompetenzen zu Schulbeginn unter Berücksichtigung der Erstsprache – Die Bedeutung der Kita-Komposition Enthalten in Sprache, Stimme, Gehör Bd. 43, 2019, Nr. 04: 192-196
|
|
|
410 |
Bildung in fremden Sprachen? Bielefeld : transcript-Verlag, 2018, digitale Originalausgabe
|
|