|
41 |
Assessing climate change resilience of alpine tourism systems from a tourism governance perspective Wyss, Romano, 2015
|
|
|
42 |
Einfluss von Corporate Social Responsibility auf die Reputation von touristischen Unternehmen Zur Oven-Krockhaus, Ina. - Baden-Baden : Nomos, 2015, 1. Aufl.
|
|
|
43 |
Geotourismus in der Eifel Schmitz, Susanne. - Hamburg : Kovač, 2015
|
|
|
44 |
Professionelles Handeln von Ausbildungspersonen in Fehlersituationen Baumgartner, Alexander. - Wiesbaden : Springer VS, 2015
|
|
|
45 |
Service Design in touristischen Destinationen Untersteiner, Janosch. - Wiesbaden : Springer Gabler, 2015
|
|
|
46 |
Adoption of green E-business applications for sustainable tourism development in developing countries Masele, Juma James. - Aachen : Shaker, 2014
|
|
|
47 |
Adoption of Green E-Business Applications for Sustainable Tourism Development in Developing Countries Masele, Juma James. - Aachen : Shaker, 2014, 1. Aufl., neue Ausg.
|
|
|
48 |
Future Challenges for Global Tourism Bergner, Nele Marisa von. - Lüneburg : Universitätsbibliothek der Leuphana Universität Lüneburg, 2014
|
|
|
49 |
Future challenges for global tourism Nele Marisa, Bergner von, 2014
|
|
|
50 |
Geomediale Fiktionen Richterich, Annika. - Bielefeld : Transcript, 2014
|
|