|
411 |
Zur Schreibkunst von William Blake Lüdeke, Roger. - Paderborn : Fink, 2013
|
|
|
412 |
Zwischen Divergenz und Konvergenz Roller, Maurus, 2013
|
|
|
413 |
Zwischen Divergenz und Konvergenz: Identität, Autonomie und das Form-Inhalt-Gefüge im britischen Drama des 20. Jahrhunderts Roller, Maurus. - Mannheim : Universitätsbibliothek Mannheim, 2013
|
|
|
414 |
A linguistic study of Shakespeare's adjectives Klingshirn, Rebekka Kristina. - Kiel : Universitätsbibliothek Kiel, 2012
|
|
|
415 |
A Scottish national canon? Preuß, Stefanie. - Heidelberg : Winter, 2012
|
|
|
416 |
Analysing masculinities Lainka, Claudia. - Leipzig : Leipziger Univ.-Verl., 2012
|
|
|
417 |
Bernard Shaw's reconfiguration of dramatic genres as force-fields in socio-cultural and new aesthetic criticism Nforbin, Gerald. - Gießen : Universitätsbibliothek, 2012
|
|
|
418 |
But I thought all witches were wicked Lindauer, Tanja. - Marburg : Tectum-Verl., 2012
|
|
|
419 |
Cemetery plots from Victoria to Verdun Kichner, Heather J.. - New York, NY : Lang, 2012
|
|
|
420 |
Challenging Englishness: rebranding and rewriting national identity in contemporary English fiction Böhme, Anna Katharina, 2012
|
|