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Der Multimedia-Zeitschriftenlesesaal und der Kartenlesesaal in Leipzig sind vom 30.10. bis 03.11. geschlossen. // The multimedia/periodical reading room and the map reading room in Leipzig are closed from 30.10 to 03.11.
Leipzig: Freitag, 31. Oktober 2025: Die Deutsche Nationalbibliothek in Leipzig ist geschlossen. Die Ausstellungen des Deutschen Buch- und Schriftmuseums sind von 10 bis 18 Uhr geöffnet. // Friday, 31 October 2025: The German National Library in Leipzig will be closed. The exhibitions of the German Museum of Books and Writing will open from 10:00 to 18:00.
Ergebnis der Suche nach:
"128566906"
im Bestand: Gesamter Bestand
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Titel (A-Z)
Titel (Z-A)
Name (A-Z)
Name (Z-A)
Interne ID-Nr. aufsteigend
Interne ID-Nr. absteigend
41
Innovative tools: idea markets
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2007, 4, S. 6-8
42
Profitable search engine marketing for financial services
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2007, 2, S. 6-8
43
A closer look on online banking customers
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2006, 2, S. 4-5
44
Increasing customer retention in financial institutions
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2006, 4, S. 6-8
45
Linking customer metrics to shareholder value
Enthalten in E-Finance Lab (Frankfurt am Main): EFL quarterly 2005, 4, S. 6-8
46
Using experimental stock markets to identify innovative users
Spann, Martin. - Vallendar : WHU - Otto Beisheim School of Management, 2004
47
Tariff-Specific Preferences and Their Influence on Price Sensitivity
Enthalten in Business research Bd. 3, 28.2.2014, Nr. 1, date:5.2010: 70-80
48
Teaching marketing analytics: a pricing case study for quantitative and substantive marketing skills
Enthalten in Journal of marketing analytics Bd. 12, 27.5.2024, Nr. 2, date:6.2024: 209-226
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