|
431 |
The nature and conditions of pragmatic and discourse transfer investigated through naturalized role-play Tran, Giao-Quynh. - Muenchen : LINCOM Europa, 2006
|
|
|
432 |
Was wird aus Englischkenntnissen nach der Schule? Schöpper-Grabe, Sigrid. - Frankfurt am Main : Lang, 2006
|
|
|
433 |
Zur Benennung und Kategorisierung alltäglicher Gegenstände Tafreschi, Agnes. - Kassel : Kassel Univ. Press, 2006
|
|
|
434 |
Der Gemeinsame europäische Referenzrahmen für Sprachen Harsch, Claudia, 2005
|
|
|
435 |
Discourse markers in native and non-native English discourse Müller, Simone. - Amsterdam : Benjamins, 2005
|
|
|
436 |
Englischlernen für Amerika Franz, Jan. - Berlin : Langenscheidt, 2005, 1. Aufl.
|
|
|
437 |
Learning thematic role relations for lexical semantic nets Wagner, Andreas, 2005
|
|
|
438 |
Lexical strategies of Chinese learners of English in L1-L2 translation Chen, Long, 2005
|
|
|
439 |
Challenging discrete approaches to secondary-predicate constructions Saurenbach, Holger, 2004
|
|
|
440 |
Eine rechnergestützte Untersuchung zu Kombinationsmöglichkeiten und Kategorisierung von Determiners Wunderlich, Claudia, 2004
|
|