|
441 |
Hypermnesie Oeberst, Aileen, 2009
|
|
|
442 |
Infants ́and young childrenś understanding of common ground and markedness in communication Liebal, Kristin, 2009
|
|
|
443 |
Infants' and young children's understanding of common ground and markedness in communication Liebal, Kristin. - Leipzig : Leipziger Univ.-Verl., 2009
|
|
|
444 |
Information reduction as item-general strategy change Gaschler, Robert, 2009
|
|
|
445 |
Ist eine Handlung ohne Absicht absichtlich? Müller, Franziska Maria. - München : AVM, 2009
|
|
|
446 |
Knowing what the other knows Dehler, Jessica, 2009
|
|
|
447 |
Kognitive Endophänotypen in der biologischen Persönlichkeitsforschung Osinsky, Roman, 2009
|
|
|
448 |
Kompetenzdiagnostik bei Arbeitsuchenden Schnitger, Meike. - Berlin : Lit, 2009
|
|
|
449 |
Komplexes Problemlösen im Kontext angewandter Eignungsdiagnostik Burmeister, Kai, 2009
|
|
|
450 |
Kreativitätsmessung in der Berufseignungsdiagnostik Winzen, Julia Maria. - München : AVM, 2009
|
|