|
41 |
Shader mit GLSL Ihde, Heiko. - Hamburg : Diplomica-Verl., 2009
|
|
|
42 |
Shader mit GLSL Ihde, Heiko. - Hamburg : Diplom.de, 2009, 1. Auflage
|
|
|
43 |
The data plotting software DISLIN Michels, Helmut. - Aachen : Shaker Media, c 2009
|
|
|
44 |
Spieleprogrammierung mit DirectX und C++ Kaiser, Ulrich. - Bonn : Galileo Press, 2007, 2., aktualisierte Aufl.
|
|
|
45 |
Stochastic image reconstruction as ground state of hamiltonian operators Dejon, Alexander, [2007]
|
|
|
46 |
Unified quality measures for clusterings, layouts, and orderings of graphs, and their application as software design criteria Noack, Andreas, 2007
|
|
|
47 |
Unified quality measures for clusterings, layouts, and orderings of graphs, and their application as software design criteria Noack, Andreas, 2007
|
|
|
48 |
Generierung von Struktureditoren für anspruchsvolle visuelle Sprachen Schmidt, Carsten, 2006
|
|
|
49 |
Generierung von Struktureditoren für anspruchsvolle visuelle Sprachen Schmidt, Carsten, 2006
|
|
|
50 |
Semantical correctness of simulation to animation model and rule transformation Ermel, Claudia. - Berlin : TU, Professoren der Fak. IV, 2006
|
|