|
41 |
Subtitling vs. dubbing and original version : the effects of different translation methods on consumer behavior towards product placement on audiovisual content Noschang, Luis Octávio. - Hohenheim : Universität Hohenheim, 2024
|
|
|
42 |
Tarkovskijs ›Idioten‹. Ethik, Anthropologie und Ästhetik im Filmwerk Andrej Tarkovskijs Ostwald, Christian. - Cottbus : BTU Cottbus - Senftenberg, 2024
|
|
|
43 |
The Becoming of a Hero Bivalkar, Pradnya. - Tübingen : Universitätsbibliothek Tübingen, 2024
|
|
|
44 |
The Success Formula for Hedonic Media Weber, Nicolas Robin. - Leipzig : Universitätsbibliothek Leipzig, 2024
|
|
|
45 |
The working-class neighborhood in portrait format Kannler, Kim. - Duisburg : Universität Duisburg-Essen, 2024
|
|
|
46 |
Ängste und Unsicherheiten von Filmschaffenden in den ersten Filmprojekten Grigoryan, Arman. - Potsdam-Babelsberg : Filmuniversität Babelsberg Konrad Wolf, 2023
|
|
|
47 |
Ästhetiken der Irritation. Kosmopolitismus am Beispiel des aktuellen iranischen Kinos. Heine, Janna. - Berlin : Freie Universität Berlin, 2023
|
|
|
48 |
Algorithms and Producers – An Evidence-Based Approach to Target Audience Definition and Revenue Prediction for Feature Film Producers Funk, Jannis. - Potsdam-Babelsberg : Filmuniversität Babelsberg Konrad Wolf, 2023
|
|
|
49 |
An Ethnography of Collective Worldmaking: The Cinematic Practices of Komunitas Film Engchuan, Rosalia Namsai. - Erlangen : Friedrich-Alexander-Universität Erlangen-Nürnberg (FAU), 2023
|
|
|
50 |
Arbeit am Zusammenhang - Kluges Poetik des Falls Klaut, Manuela. - Lüneburg : Leuphana Universität Lüneburg, 2023
|
|