|
41 |
Understanding Chinese EFL Teachers' Beliefs and Practices in the Textbook-Based Classroom Zhang, Xiaodong. - Bern : Peter Lang AG, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2017
|
|
|
42 |
Conversational Writing Jonsson, Ewa. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2016
|
|
|
43 |
Distributional Semantic Models of Attribute Meaning in Adjectives and Nouns Hartung, Matthias. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
44 |
Inter- und transkulturelles Lernen im Englischunterricht der Sekundarstufe II Siepmann, Philipp. - Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2016
|
|
|
45 |
Joint Discourse-aware Concept Disambiguation and Clustering Fahrni, Angela Petra. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
46 |
Linguistic Change in Galway City English Peters, Arne. - Frankfurt : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2016
|
|
|
47 |
Traces of the Northern Cities Shift: An Empirical Case Study in Amherst, MA Bause, Tatjana. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
48 |
Unrestricted Bridging Resolution Hou, Yufang. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2016
|
|
|
49 |
Variation and Change in Aberdeen English Brato, Thorsten. - Frankfurt a.M. : Peter Lang GmbH, Internationaler Verlag der Wissenschaften, 2016, neue Ausgabe
|
|
|
50 |
Cultural Models Affecting Indian-English 'Matrimonials' and British-English Contact Advertisements with a View to Marriage: A Corpus-based Analysis Frey, Sandra. - Heidelberg : Universitätsbibliothek Heidelberg, 2015
|
|