|
51 |
Reflexionskompetenz von Englischlehramtsstudierenden im Lehr-Lern-Labor-Seminar Klempin, Christiane. - Stuttgart : J.B. Metzler, [2019], [1. Auflage]
|
|
|
52 |
Scenario negotiation in online debates about the European Union Vogelbacher, Stefanie. - Berlin : Peter Lang, [2019]
|
|
|
53 |
The role of (deliberate) metaphor in communicating knowledge in academic discourse Beger, Anke. - Berlin : Peter Lang, [2019]
|
|
|
54 |
The role of visuals on EFL listening comprehension Genc̜, Hümeyra. - Stuttgart : WiSa, 2019
|
|
|
55 |
African American vernacular English as a literary dialect Huber, Sophia. - München : Herbert Utz Verlag, 2018
|
|
|
56 |
Authenticity in English language teaching Will, Leo. - Münster : Waxmann, 2018, 1. Auflage
|
|
|
57 |
Dramapädagogik, Selbstkompetenz und Professionalisierung Haack, Adrian. - Wiesbaden : J.B. Metzler, [2018]
|
|
|
58 |
Gender-Reflexion mit Literatur im Englischunterricht König, Lotta. - Wiesbaden : J.B. Metzler, [2018]
|
|
|
59 |
Lexikalisches Lernen im Englischunterricht ermöglichen Gießler, Ralf. - Tübingen : Narr Francke Attempto, [2018], [1. Auflage]
|
|
|
60 |
Linguistic conceptualizations of number Flohr, Claudia. - Hamburg : Verlag Dr. Kovač, 2018
|
|