|
511 |
On Modifications to the Traffic-Responsive Urban Control Method Dantas, Luciano Dionisio. - Braunschweig : Technische Universität Braunschweig, 2014
|
|
|
512 |
On modifications to the traffic-responsive urban control method Dantas, Luciano Dionisio. - Aachen : Shaker, 2014
|
|
|
513 |
On Modifications to the Traffic-Responsive Urban Control Method Dantas, Luciano Dionisio. - Aachen : Shaker, 2014, 1. Aufl.
|
|
|
514 |
On modifications to the traffic-responsive urban control method Dantas, Luciano Dionisio, 2014
|
|
|
515 |
Pedestrian Flow Models Etikyala, Raghavender. - Kaiserslautern : Technische Universität Kaiserslautern, 2014
|
|
|
516 |
Pedestrian flow models Etikyala, Raghavender, 2014
|
|
|
517 |
Potentiale neuer Mobilitätsformen und -technologien Bayreuth : Univ., Arbeitsgruppe Wirtschaftsgeograpgie und Regionalplanung, 2014
|
|
|
518 |
Probleme eines Economic Public Sector Comparators am Beispiel der Magnetschnellbahn in München Bernstein, Thomas. - Berlin : Berliner Wiss.-Verl., 2014, 1. Aufl.
|
|
|
519 |
Probleme eines Economic Public Sector Comparators am Beispiel der Magnetschnellbahn in München Bernstein, Thomas. - Berlin : BWV Berliner Wissenschafts-Verlag, 2014, 1. Aufl.
|
|
|
520 |
Proceedings / The 2nd International Symposium on Rail Transit Comprehensive Development (ISRTCD) International Symposium on Rail Transit Comprehensive Development (2 : 2013 : Peking). - Heidelberg : Springer, 2014
|
|